Wednesday, January 15, 2014

doktor bey ignen cok buyuk dedim :)

selam ben istanbuldan Benden 8 yaş büyük bir adamla nişanlandım 17 yaşında.Yanlış anlamayın zorla felan değil isteyerek.Hatta bizimkiler olmaz dedi ben zorla istedim.Çok yumuşak huylu ya bana çok aşıktı yada gerçekten salak bir adam.Ama ne yalan söyliyeyim iyi bir insandı.Nişanlandığımda benden büyük bekar bir ablam vardı.Anlatacağım olay ablamın benim nişanımdan 4 ay sonra olan nişanında geçti. Nişanı mahallede babamın tuttuğu bir kahvede yaptık.Yani anlayacağınız sıradan bir mahalle töreni.Törene nişanlımla beraber gittim.Genelde akraba ağırlıklı bir kalabalık.Oturmuş nişanlımla etraftaki insanlardan konuşurken yanımıza benden 2 yaş büyük amcamın oğlu Can geldi.Uzun süredir görmemiştim.Sarıldık öpüştük nişanlımla tanıştırdım.İçim bir tuhaf olmuştu çünkü Can benimle ufakken evcilik oynardı.Yani anlayacağınız çocukluktan kalan anılarımız vardı. Büyümüş gerçekten yakışıklı bir erkek olmuştu.Yanımıza oturdu.Biraz oturduktan sonra kalktı.10 dakika sonra en küçük kardeşim annemin beni acele evde beklediğini söyledi.Nişanlıma hemen döneceğimi söyleyip eve gittim.Evde annem misafirlere ikram edecek bir şeyler hazırlıyordu.Annem kendisinin çağırmadığını söyleyince herhalde çocuklar dalga geçti deyip nişana geri dönmek için kapıdan çıkınca Canla karşılaştım. Haberi kendinin yolladığını baş başa hasret gidermek istediğini söyledi.Şaşırdım ama misafirdi ve beraber büyüdüğümüz için bir şey diyemedim.Odama çıktık uzun süre eski günlerden lafladık güldük salona döndüm.Nişan bitti.Nişanlımla eve döndümNişanlım İçeri girmeden ayrıldı. Ev gelen misafirler nedeniyle çok kalabalıktıYatacak yer sorunu nedeniyle annem uğraşıp duruyorduBir türlü herkesi yerleştirecek çözümü bulamamıştı.Ben anneme eğer sakıncası yoksa nişanlımda kalabileceğimi ve yerimi misafirlere verebileceğimi söyledim.Annem olmaz öyle şey ayıp diye bir şey var dedi.Yanına birini alıp gidebilirsin ancak deyince aklıma Can geldi. Annem onu sever ve güvenirdi.Hayır demeyeceğini bildiğim için Can la gidelim dedim.Olur dedi.Canın arabasıyla gittik nişanlımın evine.Gecenin 3 üne kadar oturduk konuştuk.Sonra yattık.Sabah bir ara ben işe gidiyorum diye nişanlımın beni öptüğünü hatırlıyorum.Üzerimde bir elin dolaştığını hissediyordum ama nişanlımdır sanıyordum. Göğüslerime kalçalarıma bacak arama hafif masajlar hayal meyal hissediyordum.En son bacak arama değen dille uyandım.Harika şeyler oluyor uçuyordum sanki iyice yayılmış bu muhteşem anın keyfini çıkarıyordum.Bacak aramdan kalkan kafanın Can olduğunu görünce önce donup sonra geri çekilmeye çalıştım ama Can beni altına çekip dudaklarımdan öpmeye başladıelinden kurtulamıyor yalvarıyordum ne olur yapma diye. Can hiç oralı olmadan üzerimdekileri çıkardı.Çırılçıplak bir halde Nişanlımın evinde başka bir erkekleydimCan bana sürekli çok büyümüşsün ufakken böyle değildi felan deyip ufakken oynadığımız iğnecilik evcilik oyunlarını hatırlatıyordu beni heyecanlandırıyordu bunlar aynı zamanda harika bir erkeğin altındayım.Direnmeyi bıraktımkendimi tamamen Can a bıraktım oda rahatladı . Bir ressamın taşa şekil vermesi gibi vücudumun tüm girinti ve çıkıntılarla ilgileniyor şimdiye kadar hiç almadığım tatları yaşatıyordu bana.Yatağa iyice yayılmış her şeyi oluruna bırakmıştım artık Can o kocaman aletiyle bacak arama yavaş yavaş sürttürüyor iyice sulandırıyordu kutumu.Aletini kutuma bastırdıkça bende ona doğru itiyordum.Biraz sonra aletinin başının kutumu zorladığını hissetim artık yavaş yavaş içimde kayıyordu.Müthişti milim milim hepsini soktu içime öylece bekledi birkaç saniye dudaklarımda öptü ve bana hep bu günü hayal ettim dedikten sonra dayanılmaz darbelerle içime girip çıkmaya başladı.Hiç böyle sikilmemiştim.Can o kadar güzel sikiyorduki hiç bitmesin istiyordum.Tek vücut olmuş ahenk içinde büyük bir orgazmla boşaldık.Öğlene doğru kalkıp kahvaltı yaptık.Nişamlım telefon edip işten doğru annemlere geçeceğini orada buluşacağımızı söyledi.Banyoya girdimBirazdan Can da geldi banyoya çıplaktı ve o kocaman aleti dimdik önünde sallanıyordu.Neredeyse nişanlımınkinin 2 katı iriliğinde ve mor başı neredeyse göbeğine değecek gibi duruyordu.İyi bakmışsın Can dedim kocaman olmu. Can gülerek senin elinde büyüdü sayılır çocukluğumuzda az oynamadın dedi gülerek.Suyun altına geldi yanıma vücutlarımız birbirine değiyordu.Bana döndüğünde aletinin başı göbeğime değdi elimle kavrayıp sabunladım güzelce yıkadım.Dahada dikleşmişti.Can kafamdan tutup aşağıya doğru indirdi.Aletini ağzıma soktu.İyice kabarmış damarları dışarı çıkmıştı aletin.Sindire sindire oynadım çocukluğumdaki gibi.Doktor bey iğnen çok büyük dedim. İyileşmen için yapmam lazım dedi çocukluğumuzdaki gibi. GülüştükBeni omzumdan tutup ayağa kaldırdı.Dudaklarıma bir öpücük kondurduktan sonra arkamı çevirip duvara yasladı.İğnemi yiyince iyileşeceksin dedikten sonra arka deliğime şampuanla yumuşatmaya başladı.Orta parmağını sokarak şampuanı iyice yayıp iki parmağıyla git gel yaparak iyice alıştırdı deliğimi. Aletini şampuanlayıp başını deliğime dayadı o kadar ustaca yapıyordu ki her şeyi bu işi daha önce çok kez yaptığı belliydi birkaç bastırmadan sonra aletinin bir kısmı girdi ama şimşekler çaktı sanki gözlerimde.Kocaman alet deliğimin duvarlarına basınç yaparken nefes aldırmıyordu bana.Bir süre bekledi öylecesonra kalan kısmını yerleştirdi.Bak bu artık hiç acımayacak dedikten sonra inlemelerime bakmadan pompalamaya başladı koca aletin arka deliğimdeki yolculuğu. Can ın kalçama setçe çarpmasıyla son buluyor sonra geri çıkış ve tekrar çarpmasıyla uzun süre devam etti.Nefis bir deneyim yaşıyordum.Uzun bir kasılma ve içimin dolduğunu hissettim.Harikaydı her şey.Yanına uzanıp ona yaşattıkları için teşekkür ettimbanyodan çıktık ikimizinde yanakları pembe pembeydi. Evden çıkana kadar giyinmedik oynaştık yeni aşıklar gibiydik.En son mutfakta finali yaparak annemlere gitmek üzere evden çıktık.Kuş gibiydim dışarı çıktığımda.Hiç böyle güçlü bir erkeğin idaresinde olmamıştım.Üç kez sikilmiş ve hepsinde zirveyi görmüştüm Akşam nişanlım çok mutlusun nedir sebebi diye sordu bir kaç kez.Bende ablam nişanlandı ondan derken Cana göz kırpıyordum. 11

45 comments:

  1. Seksi seven bayan arasn 05536173814 istanbul umranye adapazari izmit

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Delete
    2. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Delete
    3. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Delete
    4. Merhaba 0536,932.27.67 BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY YURTDIŞI YAŞ40 BOY 180

      Delete
    5. Merhaba 0536,932.27.67 BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY YURTDIŞI YAŞ40 BOY 180

      Delete
    6. Merhaba 0536.932.27.67 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ BÜYÜK VE KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN YALNIZ YAŞAYAN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Delete
    7. Merhaba 0536.932.27.67 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ BÜYÜK VE KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN YALNIZ YAŞAYAN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Delete
    8. Mrb sadece istan buldan bayanlar ve çiftler arayın tanisalim gizlilik içersinde sex si seven biriyim 05468783478

      Delete
    9. Merhaba HEMŞİRELER ÖĞRETMENLER VE DOKTOR BAYANLAR 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN DOKTOR HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH

      Delete
    10. Merhaba ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ HEMŞİRELER ÖĞRETMENLER 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Delete
  2. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    ReplyDelete
  3. İstanbul umranye urnek seksi seven bayan arasn05536478112

    ReplyDelete
  4. Gutnu siktirmek istiyen erkekler arasn05536478112 istanbul

    ReplyDelete
  5. Slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam seksi seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm konuşalım yüz yüze konuşalım tansalm tel 05537753404 seksde doymam seksi seven bayanlar arasn bağara bağara sikşmek istyen bayanlar arasn yarak üstünde nimarami yazdım gerçek durur ciddi iyi bir seks yapmak istiyorum diyen kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik dürüstlük şartıyla tansalm tel 05537753404 yas30 boy173 kilo 73 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın 20 cm Inlete Inlete bosalmak istyen evli Çifter arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla dürüstlük şartıyla tansalm tel 05537753404 kartal yakacık

    ReplyDelete
  6. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok cok cok seviyorum seksde cok cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen internetten aldığın her insana inanmayın ben Ayaz demr ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy Gebze kartal seksi seven bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn bekliyorum eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun eşni siktimek istyen izlemek istyen erkekleri bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm gerçek durur ciddi kendine güvenen seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ

    ReplyDelete
  9. Merhaba ben Kayseri den yaşar olgun biriyim yalnızlık çeken evli ve dul bayanlar tanışmak isterseninz arayın NOT EVLILERE ÜÇ OLURUM DEGISIK FANTEZI ISTEYEN EVLILERDE ARAYABILIR 05310881126 gizlilik önemli CEKINMEDEN RAHATLIKLA ARAYIN YADA SMS GONDERIN seskte sınır yoktur 05310881126

    ReplyDelete
  10. Selam 43 yasindayim bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    ReplyDelete
  11. 05058483613 slm ben sivastan gokhan evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyor ve bir iki girip ciktiktan sonra bosaliyor ve arkasini dönüp yatiyor sende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuyor bile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligine yaragimin kafasini koysam ve omuzlarindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyfiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan ben sikiyim evde yanizsan kulotunu indir amini ayir icine gir bosal suan amin sulandi ici yaniytahmin edebiliyorum amindan dudaklardan opuyorum askim tanismak istersen mesaj at numarama( toplar erkekler yazmasin mesaj atmasin oglanci degilim ) yasak ask yasamak isteyen evli bayanlar yaraga hasret kalmis dullar sexi merak eden bekar kizlar hamile kalmak isteyen bayanlar yazsin

    ReplyDelete
  12. 05058483613 slm ben sivastan gokhan evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyor ve bir iki girip ciktiktan sonra bosaliyor ve arkasini dönüp yatiyor sende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuyor bile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligine yaragimin kafasini koysam ve omuzlarindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyfiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan ben sikiyim evde yanizsan kulotunu indir amini ayir icine gir bosal suan amin sulandi ici yaniytahmin edebiliyorum amindan dudaklardan opuyorum askim tanismak istersen mesaj at numarama( toplar erkekler yazmasin mesaj atmasin oglanci degilim ) yasak ask yasamak isteyen evli bayanlar yaraga hasret kalmis dullar sexi merak eden bekar kizlar hamile kalmak isteyen bayanlar yazsin

    ReplyDelete
  13. 05058483613 slm ben sivastan gokhan evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyor ve bir iki girip ciktiktan sonra bosaliyor ve arkasini dönüp yatiyor sende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuyor bile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligine yaragimin kafasini koysam ve omuzlarindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyfiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan ben sikiyim evde yanizsan kulotunu indir amini ayir icine gir bosal suan amin sulandi ici yaniytahmin edebiliyorum amindan dudaklardan opuyorum askim tanismak istersen mesaj at numarama( toplar erkekler yazmasin mesaj atmasin oglanci degilim ) yasak ask yasamak isteyen evli bayanlar yaraga hasret kalmis dullar sexi merak eden bekar kizlar hamile kalmak isteyen bayanlar yazsin

    ReplyDelete
  14. BEN İSTANBUL DAN CENK SANAL SEVEN BAYANLAR ARAYIN HİÇ ACIMADAN # # ateşli dul azgın BAYANLAR ARAYIN #ÖZEL NO ACIK #3G VAR #ARA05073703268 ARAYIN LÜTFEN ARKADAŞ OLARAK EKLEYİN

    ReplyDelete
  15. BEN İSTANBUL DAN CENK SANAL SEVEN BAYANLAR ARAYIN HİÇ ACIMADAN # # ateşli dul azgın BAYANLAR ARAYIN #ÖZEL NO ACIK #3G VAR #ARA05073703268 ARAYIN LÜTFEN ARKADAŞ OLARAK EKLEYİN

    ReplyDelete
  16. İstanbul içi görüşmek isteyen bayanlar arayın 05353548366

    ReplyDelete
  17. İstanbul içi görüşmek isteyen bayanlar arayın 05353548366

    ReplyDelete
  18. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve muhteşem bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın ve atesli heryastan bayanlar ve aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    ReplyDelete
  19. Syn Bayanlar Mhrb Ben İstanbuldan Mustafa) yeşil gözlü 179 boyunda yakışıklı.Gizliliğe çok önem veren Zengin Fakir ayırt etmeyen .Zevk düskünü Ateşli gecelere Sıcak saatlere Doyumsuz zevklere karsılılıklı dürüstlüğe önem veririm.Ben bu iş için yaratılmışım (Sex Makineniz.)TEL 0546 473 59 14Reel Sex
    (Evli beyler evli bayanlar)ilgi alanım

    ReplyDelete
  20. 05058483613 slm ben sivastan gokhan evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyor ve bir iki girip ciktiktan sonra bosaliyor ve arkasini dönüp yatiyor sende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuyor bile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligine yaragimin kafasini koysam ve omuzlarindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyfiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan ben sikiyim evde yanizsan kulotunu indir amini ayir icine gir bosal suan amin sulandi ici yaniytahmin edebiliyorum amindan dudaklardan opuyorum askim tanismak istersen mesaj at numarama( toplar erkekler yazmasin mesaj atmasin oglanci degilim ) yasak ask yasamak isteyen evli bayanlar yaraga hasret kalmis dullar sexi merak eden bekar kizlar hamile kalmak isteyen bayanlar yazsin

    ReplyDelete
  21. Beni seksde bir insan deyil bir köpek gibi kullanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli

    ReplyDelete
  22. Seks hayati durgun hanimlar sikismek isteyen dular. Sakaryadayim hafta sonlari sikis ihtiyaciniz giderilir. 5443042528

    ReplyDelete
  23. İstanbul anadolu bayanlar sex fantazi kaçamak macera heyacan daha fazlasi icin arayin ben murat 05468842185

    ReplyDelete
  24. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    ReplyDelete
  25. HERKESE MERHABA,
    BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
    NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

    NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

    ReplyDelete
  26. İstanbul asya murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185

    ReplyDelete
  27. Merhaba arkadaşlar sivas kacamak seven kadınlar arasin gizlilik önemli twl.0552 210 2712 lütfen tanitici mesaj at

    ReplyDelete
  28. Merhaba arkadaşlar sivas kacamak seven kadınlar arasin gizlilik önemli twl.0552 210 2712 lütfen tanitici mesaj at

    ReplyDelete
  29. Mraba gizlilik önem veren bayanlar ve çiftler arayın tanisalim 3 lu olurum adım erdinc güvenilir çiftlerle tanışmak ve harika olmasını istiyorsanız arayın tanisalim tercubeliyim 05468783478

    ReplyDelete
  30. İstanbuldan reel ciddi bakımlı azğın bayanları bekliyorum gizlilik çerçevesinde görüşelim WhatsApp 05382059584

    ReplyDelete
  31. İstanbul içi reel ciddi bakımlı ne istediğini bilen her yaştan bayanları ve çiftleri bekliyorum gizlilik çerçevesinde görüşelim WhatsApp 05382059584

    ReplyDelete
  32. Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61... (SADECE BAYANLAR)..(TÜM TURKİYE VE YURTDISI)

    Ben Dr. OKTAY (Psikolog ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım.. Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak, orada kalacak. 0545 325 61 61.. Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE.. 0 545 325 61 61....

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara. 0 545 325 61 61...

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Seyahatlerim yoğun olduğu için yaşadığın yere gelmem ve seni UÇURMAM an meselesi. İstersen evinde, istersen başka yerlerde, UÇMAK istediğin yeri sen seç. Arabam emrinde uçmak istediğin yere götürmek için gel demen yeter. Sonrada kendini dilimin darbelerine teslim etmen UÇMANA yetecek. Denemeye var mısın?

    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. 0 545 325 61 61..

    SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...

    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    ReplyDelete
  33. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    ReplyDelete