Monday, January 6, 2014

Azgin baldiz verecekti ama gelmedi :)

selam ben aydin ankarada yaşıyorum  50yaşındayım eşimden ayrı yaşıyorum çünkü
anlaşamıyoruz yani şiddetli gecimsizlik var   ve ayrıca 35 yıllık
evliyim çocuk yaşta evlendirildim anlayacagınız

Hikayemegelince ben ayrı yaşamaya başladıktan sonra abazalıgım üzerimde
tabii saga solagider içki içer arkadaşlarla sohbetler yaparım ha bu
arada ben düğün salonuişletiyorum yani anlayacagınız kadından yana da
fazla sıkıntım yoktu çogu zamangünü birlik ilişkiler yaşadım ama bir
tanesi vardı beni bırakmak istemiyorduadı Cemile onun amacıda evinin
günlük giderlerini benden koparmaktı bennazlandıkca üzerime gelir
salonun gelin odasında işi bitirirdik

Gel zamangit zaman derken kocasıyla tanıştırdı beni bu arada ismide
cemile arkadaşın aynı zamanda sanatcılık yapıyor kocasının ismide kadir
oturduk sohbet ettik salonun terasında içkilerimizi içtik kafa güzel
olunca evlerine davet ettilerben bu gün işim var başka zaman hemde
kafamız güzel oldu içkili bir şekilde evde rahatsızlık vermek istemedim
vedalaşıp ayrıldık

Ardan birhafta falan gecti kadir yanıma geldi çay falan içtik   benden
biraz borç para istedi kabul ettim verdim ertesi gün cemile yanıma geldi
biraz sohbetten sonra kadire neden para verdin o kumar oynuyor içki içer
para verme ona dedi bende tamam bir daha vermem olur dedim ve yine aynı
şekilde gelin odasında işimizi bitirdik birazdaha oturdu ve sonra gitti

Salonda düğün vardı cemileninde programı var o gün kocası ile gelmişlerdi
 son sahnede cemilenin programı yaptı geldiler müdüriyete oturdular
sohbet falan derkenkonuyu içkiye getirdiler ben düğün oldugu zaman düğün
 bitene kadar alkol almam kadir abi akşama eve davetlisin bu gün güzel
bir muhabbet edelim şöyle dedi vakit geç olur gerek yok falan dedimsede
cemile ısrar edince tamam salonu kapatalım sonra gecelim dedik biz
gidelim hazırlık yapalım sen kapayınca gelirsin olurmu dediler bende olur
 ama adresi bilmiyorum adresi tarif ettiler oraya yaklaşınca ara ben seni
 alırım dedi kadir Ok o zaman telefonumu bekleyin dedim ve ayrıldık
Bir saatkadar salonda bekledim salonun boşalmasını ve temizlik
yapılmasın bekledim vesalondan ayrıldım eve yaklaşınca ben buradayım
geliyormusun kadir dedim ve ikidakika sonra yanıma geldi eve gittik ama
ben giderken hazırlıklı gitmiştim yanirakı yiyecek sebze meyva her
şeyden almıştım bunları indirdim abi neden aldınevde vardı zaten dedi
olsun fazla mal göz çıkarmaz lazım olur dedim ve taşıdıkama rakının
birisini arabada bıraktım eve gectik işte Allah ne verdiyse yedik
içmeyebaşladık ama ben bu arada cekiniyordum tuzak falan olmasın diye
kadirkumarbazın alkoligin teki her şey beklenir böylelerinden bu arada
biz bir adetyüzlük rakı bitirmişiz sohbet tatlı olunca fark edemedik
tabi neyse kadir bir 70 rakı daha actı bunuda içmeyebaşladık bu arada
kadirin dili dolaşmaya başlamıştı ben tedbirli idim fazlaiçmiyordum
cemilede kafayı iyice bulmuştu ara sıra azgından kaçırıyordu haydarabiyi
 çok seviyorum iyi insan diyor ama ben gözüne bakıyor sus
işaretleriyapıyordum biraz daha içtikten sonra kadir yine ya abi sana
karşı mahcubum amabana biraz daha para verebilirmisin dedi bende
cemileye baktım gözüne tamam dergibi kafasını salladı ve az ver işareti
yaptı bende kadire ne kadar lazım dedim500 tl yeterli dedi ben yok
okadar para üzerimde 200 tl vereyim istersen dedimtabi mecburen kabul
etti ve biraz daha içti abi ben kafayı buldum iyice banamusade edersen
memnun olurum siz içmeye devam edebilirsiniz dedi bende yok benkalkayım o
 zaman olmaz sende rahatına bak hadi iyi akşamlar dedim ısrarla yokabi
gitmene gerek yok bu gece misafirimiz ol bu kafada araba
kullanmabiliyorsun iyi degil falan derken tekrar oturdum cemile gözüme
bakıyordu kaldiye neyse kalayım bari dedim sanki evde bekleyen karımı
var dedim bir dubledaha içtik abi iyi gecel sana ben yatmaya gidiyorum
dedi kadir ve dogruca yatakodasına gecti cemile de peşinden gitti üç
dakika sonra cemile geri geldi haşöyle rahat rahat içelim haydarım
aşkımdiye dudaklarıma yumuldu dur neyapıyorsun kadir gelebilir dedim o
şimdi top atsan uyanmaz diyerek dahadaşeyvetli bir şekilde öpmeye
başladı bende karşılık veriyorum ama halen bençekiniyorum bir taraftanda
 gelen varmı diye kapıya bakıyorum bu arada benimufaklık iyice uyanmış
vaziyette hamen fermurımı cözüp azgına almaya başladı amaharika sakso
çekiyordu bende iyice bastırıyor bagazına kadar sokuyordum baktımben
gelmek üzereyim azgından cekti ben başladım üzerini soymaya
güzelimmemelerini ortaya cıkınca başladım okşamaya emmeye çok güzel
memeleri vardıbeni iyice azdırıyor ben yaladıkca meme uclarına hafif
hafif ısırıklaratarken  oda iyice nefes alma verme şeklidegişmişti hadi
aşkım yala yala beni zirveye çıkar sabaha kadar seninim diyordubu arada
memelerinden aşşagı dogru iniyorum göbek cukuruna dilimi atmayabaşladım
kıvranmaya başladı hadi gir içime diye resmen yalvarır gibiydi tabibiz
bu arada yakalanma heyacanıda var o yüzden acele etmeliydim
yakalanmakorkusu ve zevk bir arada muhteşem bir şey yani anlatamam ben
daha aşşagılaraindim amının dudaklarına yapıştım emiyorum dilimlede
içine giriyorum bazenkilitorisini dışimle hafif haifi baskı yapıyorum
deli gibi kıvranıyordu altımdacemile hadi aşkım gir artık mecalim
kalmadı aşkım haydarım dedikce ben yalamayadevam ettim tam bacaklarını
omzuma aldım başını dayadım pat diye bir ses geldihemen kalktık üzerime
bir şeyler aldık sesi geldigi yere dogru ilerledik  baktıkki kadir
kendini yataktan aşagıdüşürmüş horluyor yani uyumaya devam ediyor cemile
 ben sana dedim bu artık topatsan duymaz sarhoş oldugu zaman kendini hep
 yere atar orda uyur alkolintesiriyle yanıyor sanıyor kendini yerde
serin oldugundan rahat ettigini söyleruyanınca  neyse biz gectik aynı
yerimizebende tabi heyacan kalmadı bu arada benimkide indi cemile hemen
önüme egiliptekrar başladı saksoya biraz saksodan sonra bende 69 olalım
dedim hemen 69olduk biraz daha bir birimizi yalayıp emdikten sonra benim
 en çok sevdigimpozizyon olan bacak omza pozizyonuna gectik on dakika
kadar sikiştik bupozizyonda cemile kalk ben uzanayım sen üstüme cık
dedim hemen üstüme cıktı atabiner gibi bir yukarı bir aşşagı hareket
ediyor benim eller serbestyamemelerini sıkıyor okşuyorum iyice yorulan
cemile ben geliyorum diyerek kendinikasmaya başladı sen boşal hayıtım
ben biraz daha yapacagım dedim ve büyük birzevkle boşaldı rahatladı ve
üstüme uzandı bende yana cekilip tekrar dudaklarınayapıştım ve elimide
amına attım parmaklıyor hemde öpüyor yalıyorum iki üçdakika sonra cemile
 yine kıvranmaya başladı aldıgı zevkle beraber hadi aşkımgirde beraber
boşalalım diyordu tamam canım dedim ve önüme domaltıp arkadanamına
girdim agır agır gitgellerle devam ediyor bir taraftanda göt
deliginiparmagımı hafif sokuyorum oaryı elleme bu gün başka zaman
yapalım arkadan bugün çok zevk almak istiyorum canım yanmasın diyr bana
yalvarıyordu bende tamamaşkım başka zaman yapalım diyerekten belinden
tutup sert sert girişlerele devamediyordumsert vurdukca iyice zevke
geldikce parmagım göt deligine iyicegirmişti  hadi aşkım ben yine
geliyorumberaber gelelimi canım benim aşkım hadi dedikce ben azıyor
dahada sertgiriyordum ve dayanamıyorum bende geliyorum aşkım deyip içine
 olaca derinesoktum ve boşalıyorduk ikimizde ikimizde boşalınca
dizimizde derman kalmamıştıve o şekilde yataga uzandık ben onun üstünde
arkasından boyununu yalıyarak uzanıyorduk  agır agır öperek biraz daha
devam ettik vekalktık banyoya gittik duşumuzu aldık ve ben giyindim
üzerimi hadi hayatım banamusade artık deyip vedalaştık ve ben eve gectim
 evde bir güzel yatıp dinlendimsabah kalktım işime gittim 3 gün sonra
düğün vardı yakın tanıdıkların dügünübacanak gilde gelmişti büraya
geldiler biraz sohbet falan derken salona gectikoturuyoruz eglence devam
 ediyor son sanatcı olarak cemile cıktı onuda izledikhalay cektik oyun
oynadık cemile sahneden indi masamıza geldi ve baldızımlakonuşmaya
başladı ne var ne yok konuşurken bende bunlar nerden tanışıyor diyemerak
 etim biraz sonra ben büraya gectim ve cemile geldi sahne ücretini
verdimsen nerden tanışıyorsun baldızımla dedim oda eski komşumuz ara
sıra konuşurgörüşürüz dedi senin gercekten baldızınmı diye üsteleyerek
soruyordu bana neoldu yani yalanmı söyleyecegim dedim yok ondan degil
ben senden bahsettimseninle kaldıgımızı ama oda anlayamadı sen oldugunu
şimdi anlamıştır neyapacagız demesinmi olan olmuş yapacak bir şey
bakacagız bir çaresine dedim vesen şimdi git buraya gelirler görmesinler
 seni dedim ve gitti bebeş dakikasonrada bacanak baldız geldiler biz
gidiyoruz diye bende biraz bekleyinde sizibırakayım bu saten sonra
dolmuş beklemeyin dedim ve beklemeye başladık fakatbaldız bana degişik
bir şekilde bakıp bakıp gülümser gibi oluyordu ben bir arasalona gectim
temizlik bitmişmi diye peşimden baldızda gelmişti yanıma gelipenişte
cemileyle aran nasıl diye sordu ve güldü nasıl olacak işte
sanatcısahnesini yapar parasını alır gider ne olsunki dedim yooooo
enişte banikandıramazsın gecenlerde evlerine gitmişsin evde bir hayli
çok içmişsinizkadirde kafayı bulunca yatmış gerisini de anlatayımmı
demezmi


Nerdencıktı şidi dedim bana anlattı seni tanıdıgımı baldızın oldugumu
bilmeden bendetahmin etmemiştim ama bu gün salona gelince anlaşıldı her
şey demezmi bende neyapayım kadınsızlıktan yaptım yani ne yapayım vereni
 yaparlar dedim ve tamamenişte boş ver gitsin önemi yok dedi salonda
temizlik bitti ve eve gittik ben bunlarıbıraktım hadi size iyi akşamlar
ben eve geciyorum dedim bacanakta ya haydar gelbiraz içelim dertleşelim
eskisi gibi gelip gitmiyorsun gel eski günleri yadedelim ne olacak sanki
 dedi ve baldızda tabii enişte bacanagında seni özlemişgel dertleşelim
dedi bende tamam o zaman marketten bir şeyler alayım gelirimdedim
bacanak biz beraber gidelim sende bir şey hazırla meze falan dedi ve
bizmarkete gittik alacagımızı aldık ve eve geldik uzatmayayım biraz
içtik konu bizim ayrılmamıza geldi ya haydar yalnızlıkzor hiç imkanı
yokmu geri birleşseniz eskisi gibi şen mutlu görsek sizi derkenben daha
asla birleşmem yaptıgı hatanın bedelini cekmeli benim için bitti
artıklütfen bu konuyuda kapayalım dedim baldız hemen araya girdi ne
olacak kendisi istedigi gibi geziyoristedigine gidiyor soru soranmı var
özgür nasıl olsa demezmi bacanakta neolacakya adam ayrıldım diye her
şeyden vazmı gececek hayatını yaşayacak tabidedi ve gülüştük biraz daha
sohbet ettik ve ben musade istedim kalktım evimegittim

Sabah yine işimegittim actım işyerini bekliyorum zaman gecsin diye biraz
 sonra telefon çaldıarayan cemile idi ya haydar ben ne yapacagım şimdi
baldızın aradı enişteminyanına bir daha gelmeyeceksin yoksa kocana derim
 demiş bende kızdım kızım senher yaptıgını anlatırmısın böyle
arkadaşlarına ayıp denen bir şey varyaptıgının cezasını cekeceksin artık
 daha görüşmeyelim dedim  cemile anlatmamın sebbini söyleyeyide
sendebana ister hak ver ister kız ne sebebi olabilirki dedim telefonda
olmaz yanınageliyorum dedi ve kapattı 1 saat sonra geldi sinirli bir
şekilde oturdu  ve neyapacagım haydar bir akıl ver ne olursunbende neden
 anlattıgını bana söyleyecektin hani dedim tamam anlatayım o zamanbazen
biz oturur konuşurduk kadınlar arasında sexs hayatımızdan kimisi anlatır
 benimkocamın şeyi çok büyük ama cabuk geliyor bir işe yaramıyor kendini
 tatminediyor sonrada sırtını dönüp uyuyor kimisi anlatır işte normal
boyutta ama 10dakaka falan sikiyor bende konuşurdum kadirinkide ufak
hemde cabuk boşalıyorfalan diye konuşurken baldızında aynı sorunu varmış
 hem ufakmış hemde cabukboşalıyormuş işte bende gecenlerde baldızınla
konuşurken seni bahsetmiştim işteşöyle iyi şöyle iyi sikiyor hemde 16  
17cm cıvarında yarragı var valla iyi sikiyor diye oda bana hatta dediki
birde benisikse ne olur cemile dedi nerden bileyim senin baldızın
oldugunu naletolsunya  Tam bir erkek bulduk derkenbaldızın yüzünden
senide kaybedecegim ne olur bir care bul yalvarırım sanahaydar tamam
bakalım düşünelim dedim ve başladık düşünmeye  cemile hamen aklına bir
fikir geldi tamamhaydar buldum bak dedi neymiş söyle bakayım baldızınıda
 sikeceksin dedi yokolmaz öyle şey dedim neden olmazmış daha ne
istiyorsun iki tane am sikeceksinyok asla olmaz ben baldıza bacanagıma
hiç yapamam dedim kapat lütfen bu konuyudedim o zaman sen bir çare bul
dedi düşünüyorum aklıma bir şey gelmiyor yokbunun caresi dedim
ayrılacagız tamam dedim kestirip attım iyi sen bilirsin ozaman hadi
allahaısmarladık dedi vedalaştık gitti

Hafta sonudüğün vardı normal akışında seyrediyoru tabi cemile programını
 yaptı sahnedenindi ve büraya geldi kocasıda vardı ben zarfın içinde
parasını verdim kadirbana ne oldu ya küsmüyüz herkesin suratı asık dedi
yooo niye küs olalım yoksadece yorgunum biraz ondandır dedim yok yok bir
 şeyler var bize geldeyorgunluk kahvesi içelim hem sohbet ederiz dedi
yok ya bayagı yorgunum dedimbaşka zaman gelirim cemilede bugün gelirsen
gel yoksa bir daha gelmedemezmi  iyi o zaman geleyim bari dedimve onlar
gitti  bir saat sonra falanbende gittim evlerine zile bastım cemile actı
 kapıyı içeri girdim kadir nerdededim taksiye gitti karşılıgı
hastalanmış mecburen taksiye cıkmak zorunda imişbendende özür dilemiş
ozaman bendekalkayım dedim ya otur ben adam yamem ne oldu bu kadar
kötümüyüm ben haydaryani yokya kötülükle alakası yok başımıza bela
almayalım ne olur ne olmaz dedimyok bir şey olmaz kahvemi içeceksin
yoksa başka bir şey içermisin diye sordubaşka ne var dedim bira var
içersen rakıda istersen marketten alayım dedi yokben alırım gece gece
senin ne işin var dedim ve gittim aldım geldim

Biraz içtikrakı tam bitmek üzere iken kapı caldı gitti kapıyı açtı
birileri gelmişti amakimdi bilmem biraz sonra geri geldi cemile alt
komşumuz geldi gitti dedi tamamo zaman dedim hadi son kadehide içekte
kalkalım dedi içelim ama kalkmak yoksabahlayacagız haydar bu son olsun
ne olur dedi son kadehleride içtik bir decıla yapalım üstüne bira
içelimmi haydar olur tabii dedim ve birayı getirdiactık birer yudum
aldık cemile çıldırnış gibi dudaklarıma yumuldu başladı hararetlibir
şekilde beni öpmeye ve yarragımı pantolonun dışından sıvazlama  bende
hiçbir şey yok gibi kendimi onabıraktım pantolonumun kemerini çözdü ve
pantolonumu çıkardı sonra kilotumubaşladı saksoya ben kendimi kasmadan
yalatıyorun sıkmayınca dahada gecgeldigimi bilirim ve beni sırt üstü
yatırdı hemen üstüme oturdu başladızıplamaya on dakika kadar zıpladı
durdu sanki bana tecavüz ediyordu cemile bakgecenlerde götten istemiştin
 al götümde senin hadi gir götüme  sen sok nasıl istorsan öyle yap aşkım
 dedimve biraz götünü türkmükle ıslattı zatan benim yarak vıcık vıcık
amının suyuylaıslaktı basını götüne hizaladı  ve agıragır oturmaya
başladı başı girdi ama gözlerinden yaş gelmişti canın acıyorsacıkar
hayatım dedim cemile götümde parçalansa bile bunu sokacagım arkama
dedibende o zaman sık götünü iyice dedim sikimin üstüne denk getir
yarragım iyicezorlasın dedim neden dedi daha çok acır dedi tamam
haklısın  ama sen dedigimi bir dene dedim ve sikimiçıkardı götünden ve
götünün deligine dayadı iyice sık bak girmesin dedim tamamdedi iyice
sıktı benim yarak nerdeyse kırılacak iyice bastırıyor ama girmiyorben
hemen işaret parmaklarım hariç diger parmaklarımı yumdun ve yan
yanibögürlerine bir dürttüm hızlıca hiç beklemedigi anda götü sıkmasını
birden bıraktıve aniden benim yarak tamamı içine girdi köküne kadar
yandım anam dedi ama işişten gecmişti şimdi oynatmadan bekle götün
yarragıma alışsın biraz dedim vebeklemeye başladı ama bende
kilotorisiyle parmagımla oynuyorum biraz bekleyincealıştı ve kendi
oynamaya başladı amıyla kilitorisiyle artık alışmış sonunakadar sokuyor
başına kadar  çıkarıyordutam gelecektimki birde ne göreyim benim beldızı
 bizi izliyor ama benim  gördügümü görmedi bende görmemezlikten
geldimdevam ettim biraz sonra bir boşaldım ama anlatamam hem göt sikmek
hemdebaldızın seyretmesi beni deli etmiş acayip boşaldım  tabi götü
acıyan cemile boşalmadı ben banyoyagideyim temizleneyim dedim hemen
cemile aniden kalktı hazırlayayım ondan sonragir dedi ben anlamıştım
baldızımı saklayacaktı tmam dedim ve gitti biraz sonra gelebilirsin
haydar dedi ve gittimbanyoya bir güzel temizlendim ve yıkandım
caktırmadan cıktım banyodan digerodalara baktım kimse yoktu ve cemilenin
 yanına vardım temizlendinmi dedi evetgörmüyormusun dedim tamam aşkım
hadi sıra sende beni bir güzel sikte son olsunaşkım hadi haydarım kurban
 olurum ben sana hadi aşkım ve ben başladımdudaklarında omzundan
boynundan yalamaya öpmeye memelerini öpüp yalamaya artıkkıvama geliyordu
 başıma bacaklarının arasına soktum amını yalaya yalaya iyicekıvama
getirdim ve 69 olduk oda bana sakso cekiyor benimkide artık uyanmıştı
yahaydar ya ben bunu götüme nasıl aldımya kocaman bir şey hayret valla
ama senişini biliyorsun beni kandırıp hepsini soktun yoksa alamazdım
bunu diyordu bendealırsın aşkım alınmayacak bir şey degil sen gözünde
büyütüyorsun  falan diyordum tam bu arada valla baldızındabunu bir yese
seni asla bırakmaz haydar inanki kadın yarrak diye yanıyor   bende asla
baldızımla yapmam akrabayız falanderken   valla burada olsa hemen
üstüneatlar ya cemile beni kızdırma bak sikerim baldızı da seni de
bırakır giderimbak ha dedim kızma aşkım ne var bunda sanki tamam
sikmezsen sikme birazda renkkatalım sikişimize ne var sanki şimdi ben
baldızının amın yalasam sen götündensiksen kötümü olur yada baldızın
benim amımı yalasa sen götümden siksen nasılolur ama diyince bende gayrı
 ihtiyari bir şekilde güzel olur tabi dedim baksende istiyorsun ama inat
 ediyorsun haydar tamam tamam ikinizide sikecegim hadimutlumusun  dedim
hemde çok mutluyumkocum haydar kurban olurun sana bundan sonra ne
istersen yapacagım aşkım benimdiyerek boşaldı bende büyük bir zevkle
boşaldım kalktık birer sigara yaktık vebanyoya tekrar beraber girdik
temizlendik ve mutfaktan bir şeyler atıştırdık veben artık gitmeliyim
gec oldu dedim tamam aşkım sen bilirsin kapı sana herzaman acık aşkım
Allah rahatlık versin dedi vedalaşıp gittim evime

Ertesi günsalonu actım oturuyorum bir telefon geldi alo alo diyorum bir
dakika dedi vebana bir şeyler dinletiyor ben dikkatlice dinleyince dünkü
 cemileyle sevişmesesleri oldugunu anladım bende cemile bu neya
sevişmelerimizimi kaydettin dedimevet ama ben cemile degilim bilemedin
dedi hadi git ordan cemile sensin sestonunu degiştirmissin diyorum ama
ısrarla degilim diyor ben telefonu kapattımcemileyi aradım neden böyle
şakalar yapıyorsun dedim ne şakası yasevişmelerimizi kaydedip bana
dinletiyorsun yok ben öyle bir şey yapmadım hembenim telefon
numaralarımı biliyorsun evet ama kim o zaman bu dedim  vallahi
bilmiyorum tamam şimdi aklıma geldidün gece alt komşumuz geldi
demiştimya aslında yalan söylemiştim baldızıngelmişti çok merak ettim
bende izleyim demişti hem izledi hemde  kayıt etmiş demekki demezmi ben
yineşaşırmıştım ne yapacagımı düşünemez olmuştum telefon yine çaldı
baktım aynı sesallahını seversen kim olursan ol benim için fark eden bir
 şey yok isterseninternete at onu kapat amına kodugumun orusbusu dedim
aslında baldızım oldugunubiliyorum ama videoya alacagını bilmiyordum
enişte ne oldu niye küfür ediyorsunben neyaptımki dedi ya sen neyin
peşindesin anlamıyorum ben kocana karşı mahcupolurum yüzüne bakamam
dedikce üstüme geliyorsun ama akşam öyle demiyordunbaldızımıda senide
sikerim derken hoştu ama demi bende o an hayal ürünü birfanteziydi bunda
 ne var sanki bunuda ben istemedim cemile söyletti yalanmı  dedim evet
ama yinede mutluydun tamam fantezide herkes mutlu olur senim amacın ne
dedim ya benimle olmanı istiyorum bak bir gün başkasıyla olursam
üzülürsün o zaman dedi istemezsende bacanagına izletecegim bunu o zaman
hayal ürünümü dersin fantezimi dersin bilmem ona göre enişte   ya yapma
baldız bak ayıp oluyorbiz ablandan ayrılsakta halen konuşan insanız
biliyorsun ablan haksızdı yani halen seni baldızım olarak görüyor ve
eşinede bacanak olarak yazık olacak bu dostluga ya ablan duyarsa ne
yapacaksın peki nerden duyacak ben söyleyecek degilim zaten sende
söyleyemezsin eeee kimden duyacak peki haklısın baldız dedim çok düşünmem
 lazım bak baldız ufacık yanlış evinin yıkılması demektir haberin olsun
tamam enişte hadi yakında görüşürüz dedi ve kapattı

Akşam tamsalonu kapatacaktımki bacanagım geldi ne var ne yok hal hatır
sormaya biraz sohbetten sonra hadi gidelim iki parlatalım dedim tamam
bacanak olur dedi ve benim eve geldik biz bir 70 lik bitirdik evine
telefon etti ben bacanak gildeyim haberin olsun gec gelirim diye baldızda
  bende geleyim burada tek başıma beklemeyim demiş tamam gel dedi on
dakika sonra kapı çaldı baktım baldız hoş geldin baldız dedim ve içeri
buyur ettim hemen dudagıma bir öpücük kondurdu ve hoş buldukenişte
nasılsın falan diyerek içeri geçti bu arada baldızda mutfakta bir
şeylerhazırladı ve yanımıza oturdu baldıza sende alırmısın dedim
yabancımı var sankitabi içerim çoktandırda içmiyordum dedi ve onada
doldurduk rakıdan biraz daha içtik bacanak artık biz gidelim musade
istedi bende istersen burada da kalabilirsiniz dedim yok gerek yok yakın
ev şurdan sura ne sanki dedi baldızda kalalım sanki elmi eniştem dedi yok
 gidelim bak ablan duyar küser sonra sana ben karışmam ben kalsam önemli
degil ama sen kardeşisin dedi tamam tamam kalmazsan kalma sanki adam
yiyorlar burada dedi ve kalktılar bacanakta işte böyle kadına içirirsen
hemen her yeri kendi evi sanarya baldızda o zaman kendi evimiz gibi
degilse neden geliyoruz biz akraba degilmiyiz sanki dedi bende bacanak
burada kalıp kalmamak için kavgaya degmez hadi size Allah  rahatlık
versin gülegüle dedim ve gittiler

Ertesi gün işyerimi actım biraz sonra baldız aradı neden akşam ısrar
etmedin sanki dedi bende ısrar etsem ne olacaktiki dedim senin olacaktım
dedi sen delirdinmi ya dedim oda evet delirdim tabi bir an önce senin
olmak istiyorum birde ben şöyle catır catır sikilmek istiyorum ne var
bunda dedi o zaman bacanak iştemi dedim evet dedi gel salonu orda çatır
çatır sikeyim gör bak bir daha isteyecekmisin dedim tamam geliyorum aşkım
 kocacıgım dedi ve kapattı

3 ay oldu gelmedi bende gitmiyorum ama gelirse çok fena sikecegim baldızımı

18 comments:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Delete
    2. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Delete
    3. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Delete
    4. Mrb sadece istan buldan bayanlar ve çiftler arayın tanisalim gizlilik içersinde sex si seven biriyim 05468783478

      Delete
    5. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Delete
    6. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Delete
  2. İstanbul umranye urnek esatpasa cok atesli seksi bayan arasn 05536478112

    ReplyDelete
  3. SEKS HİKAYELERİ İSTANBUL DAN CENK SANAL SEVEN BAYANLAR ARAYIN HİÇ ACIMADAN # # ateşli dul azgın BAYANLAR ARAYIN #ÖZEL NO ACIK #3G VAR #ARA05073703268 ARAYIN LÜTFEN ARKADAŞ OLARAK EKLEYİN

    ReplyDelete
  4. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve muhteşem bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın ve atesli heryastan bayanlar ve aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    ReplyDelete
  5. Syn Bayanlar Mhrb Ben İstanbuldan Mustafa) yeşil gözlü 179 boyunda yakışıklı.Gizliliğe çok önem veren Zengin Fakir ayırt etmeyen .Zevk düskünü Ateşli gecelere Sıcak saatlere Doyumsuz zevklere karsılılıklı dürüstlüğe önem veririm.Ben bu iş için yaratılmışım (Sex Makineniz.)TEL 0546 473 59 14Reel Sex
    (Evli beyler evli bayanlar)ilgi alanım

    ReplyDelete
  6. 05058483613 slm ben sivastan gokhan evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyor ve bir iki girip ciktiktan sonra bosaliyor ve arkasini dönüp yatiyor sende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuyor bile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligine yaragimin kafasini koysam ve omuzlarindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyfiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan ben sikiyim evde yanizsan kulotunu indir amini ayir icine gir bosal suan amin sulandi ici yaniytahmin edebiliyorum amindan dudaklardan opuyorum askim tanismak istersen mesaj at numarama( toplar erkekler yazmasin mesaj atmasin oglanci degilim ) yasak ask yasamak isteyen evli bayanlar yaraga hasret kalmis dullar sexi merak eden bekar kizlar hamile kalmak isteyen bayanlar yazsin

    ReplyDelete
  7. Beni bir insan deyil bir köpek gibi seksde kullanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 tel 24 saat açık no özel açık lütfen eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    ReplyDelete
  8. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    ReplyDelete
  9. Mraba gizlilik önem veren bayanlar ve çiftler arayın tanisalim 3 lu olurum adım erdinc güvenilir çiftlerle tanışmak ve harika olmasını istiyorsanız arayın tanisalim tercubeliyim 05468783478

    ReplyDelete
  10. Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61... (SADECE BAYANLAR)..(TÜM TURKİYE VE YURTDISI)

    Ben Dr. OKTAY (Psikolog ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım.. Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak, orada kalacak. 0545 325 61 61.. Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE.. 0 545 325 61 61....

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara. 0 545 325 61 61...

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Seyahatlerim yoğun olduğu için yaşadığın yere gelmem ve seni UÇURMAM an meselesi. İstersen evinde, istersen başka yerlerde, UÇMAK istediğin yeri sen seç. Arabam emrinde uçmak istediğin yere götürmek için gel demen yeter. Sonrada kendini dilimin darbelerine teslim etmen UÇMANA yetecek. Denemeye var mısın?

    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. 0 545 325 61 61..

    SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...

    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    ReplyDelete
  11. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    ReplyDelete
  12. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    ReplyDelete